11.12.2012

SoleOPS raporttia

Vuodet vierivät nopsaan taas on aika raporttien. Tässä kooste osasta työstä mitä on tehty. Tekisi mieli kirjoittaa ja kirjoitankin; ahkeria on oltu :) Kiitokset kaikille työhön tavalla tai toisella osallistuneille!

SoleOPS on ollut käytössä helmikuusta 2010 opetuksen suunnitteluun ja opettajien työajanseurantaan
1.8.2010 alkaen SoleOPSiin on rakennettu  opintojaksojen toteutukset ja opintojaksoselosteet on tehty SoleOPSiin. SoleHOPS ja opintojaksopalautejärjestelmä otettiin käyttöön 1.8.2011 kaikilla opiskelijoilla ja käyttö on vakiintutnut vuoden 2012 aikana. Opintojaksolle ilmoittautuminen on vakiinnuttanut paikkansa kuluneen vuoden aikana ja opintojaksopalautejärjestelmä on ollut syksystä 2012 normaalisti käytössä. Syksystä alkaen AvoimenAMKin opiskelijoiden prosessit ovat SoleOPSissa ja AvoimenAMKin virkailija huolehtii asiasta.

SAMK SoleOPS ohjeet on tarkistettu toukokuussa 2012 ja syksyllä ohjesivulle on laadittu Usein kysyttyjä kysymyksiä palasta. Ohjeita päivitetään tarpeen mukaan.

Jatkettiin näiden selvitystä vuoden 2012 aikana:
1) Uusiantatenttiin ilmoittautuminen
2)Projektit SoleOPSissa. On sovittu yhteisistä käytännöistä.
3) Sähköinen asiointi (AHOT) Syksyn aikana on laadittu käyttöönottosuunnitelma ja tavoitteena on, että toiminto olisi käytössä syksyllä 2013.
4) Automaattisiirrot välillä Winha - SoleOPS saatiin käyttöön 8.11.12, samalla jäivät historiaan toimistojen tekemän siirrot.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

HI! Kiitos ajatuksesta.